Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

1. Обміняти товар належної якості.
2. Повернути товар належної якості.
3. Повернути або обміняти товар неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

1. Товар, у котрого є чек;
2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Процедура повернення товару Неналежної якості:

1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
3. Після отримання товару протягом 5 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або за фізичною адресою - вул. Галицька, 86, м.Тисмениця, Івано-Франківська область, 77400, Україна.
 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється тим же спосібом, яким здійснювалася оплата товару, якщо інше не погоджено сторонами.

Повернення коштів здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання посилки продавцем.